ייעוץ והתקנות שיש לאמבטיה

ייעוץ והתקנות שיש לאמבטיה  

בוקר אחד, אתם קמים ומחליטים להחליף את הריצוף באמבטיה. השיש אינו נראה כתמול שלשום ואתם רוצים להתחדש בעיצוב אמבטיה מרהיב. זה הזמן לפנות אל ייעוץ והתקנות שיש. איש המקצוע יספק לכם, מידע וייעוץ מהימן באשר לבחירת השיש, מציאת שטח מתאים ואופן העבודה. כשאתם בוחרים מקצוענות, אתם בוחרים ייעוץ התקנת שיש.

איך תבחרו ריצוף מתאים ?

כולנו מכירים את מרצפות האמבטיה הישנות. עוד מקום המדינה, זכורות לנו המרצפות הפשוטות. שנות השמונים, הביאו מגוון של מרצפות ושיש. הקדמה בעצם הביאה איתה מגוון של מרצפות שיש בצבעים, בתכונות ואפילו במחירים השווים לכל צרכן. הכול בהתאם לטעמו האישי של הצרכן. כל אדם מציג טעם אישי לצרכי חיפוי הרצפות בשיש. מדובר בחומרים כמו פורצלן, חרסינה ואפילו למינציה. ההיצע והביקוש רב, עד כי עולות תהיות ובלבולים באשר לבחירה הנאותה. לשם כך, מוכר לטובה, השימוש של ייעוץ והתקנות שיש לאמבטיה ואף לשאר חדרי הבית. כשאתם פונים ליועץ מוסמך, הוא לבטח ידע לשים את ידו ולייעץ לכם נכונה באשר לבחירת השטח בו ימצא השיש, באשר לצבע וטיב השיש וכד'.

טיפים לרכישת שיש

כשאתם רוכשים שיש לצרכי עיצוב האמבטיה, רצוי כי תרכשו אך ורק ממשווק מורשה. במידה ורכשתם את השיש אצל אחד כזה, לבטח תדעו כי החומר איכותי ונושא תו תקן בהתאם. בטרם תבצעו רכישה, בדקו זכאות ארוכת טווח לאחריות המוצר. במידה ותתקיים שחיקה או פגם במוצר – האחריות תהיה תקפה גם למצבים הנ"ל.  בדקו היטב את המחיר של עלות ההובלה וההתקנה. כשמדברים על התקנת שיש, מדברים שיש המיועד לחלק הפנימי, הוא מגן בעצם משמש ולחות הפוגעת בגוון עצמו.

פועלו של יועץ מוסמך

יועץ מוסמך, ייעץ לכם לשמר כמה חבילות של ריצוף בצד , זאת על מנת שתתאפשר הרחבה של השטח אותו רצפתם בעבר. לסיום, אם בחרתם להחליף מרצפות, שווה כי תבצעו זאת באמצעות יועץ  התקנה מוסמך- זה לבטח יספק לכם עצה באשר להחלפת הצינורות הישנים בחדשים ויפה שעה אחת קודם.

בסופו של יום, במידה והנכם מגלים חוסר הבנה בתחום, רצוי כי תתייעצו, כמו בכל נישה אחרת, עם איש מקצוע שייעץ לכם נכונה. בחירת שיש והתקנתו, אינה דבר של מה בכך. כשאתם בוחרים שירות ייעוץ והתקנות שיש, אתם בוחרים את הטוב ביותר וכל מילה נוספת מיותרת. על איכות לא מתפשרים, גם כשמדובר בתוספת תשלום לכאורה.